poniedziałek, 1 września 2014

Jak się pije na baclofenie.

Na samą myśl o temacie tego wpisu odrzuca mnie. Tak to właśnie jest. Na baclofenie, przy dawce już wystarczającej, na myśl o alkoholu odrzuca. Jest taki odruch jakby miało się napić coś czego bardzo się nie lubi. Jednak bywa tak, że sytuacja w jakiej się znajduję zachęca do wypicia. Albo ciąg sytuacji. A czasem, tak jak miałem to ostatnio, ciągnie się to dzień za dniem. Co wtedy, jak pić skoro odrzuca. Ano trzeba nie myśleć i szybko się napić. Na początku jest niemiło, lecz zaraz to mija i można popijać i mieć nawet przyzwoitą z tego przyjemność. Więc jak się chce to da się pić jak dawniej. Baclofen to nie jest złoty środek na wszystkie rozterki. Problemy które masz na karku nie znikną. Ba, nawet mogą bardziej przywalić w łepetynę. No bo nie ma lekko, nam wszystkim. Ogólnie w życiu, bo nie pić jest łatwo i człowiek czuje się lżejszym :-)

4 komentarze:

  1. Witam , nie wiem jak wysłac Ci wiadomość , ale prosiłbym abyś napisał mi jak dawkujesz baclofen , uywałem wsystkiego , ostatnio Adepend dosyć mi pomagał ale słysałem ,e baklofen jest po prostu strzałem w 10 , bardzo proszę o kontakt : nakajuteda@interia.pl , 661601714 , Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Poczytaj bloga, tam jest napisane jakie stosowałem dawki. Nie traktuj tego jednak jako wzór leczenia, bo każdy z nas jest inny. Moja rada to lecz się pod kontrolą specjalisty i nie spiesz się ze zwiększaniem dawek. Pamiętaj też jedną ważną rzecz. Baclofen powoduje zniknięcie fizycznego uzależnienia od alkoholu, nie naprawi jednak całego życia. Bardzo często wraz z uzależnieniem występuje szereg innych dysfunkcji które należy leczyć innymi metodami. Życzę wiele szczęścia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety alkoholizm to straszna choroba i moim zdaniem jeśli możemy to walczmy z nią od początku do końća. Jestem przekonana, że bardzo dobre efekty można uzyskać dzięki detoksykacji alkoholowej https://detoksfenix.pl/uslugi/detoks-alkoholowy/ która na pewno jest w stanie pomóc osobie uzależnionej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dodać, że same uzależnienia niestety nie są niczym dobrym i myślę, że jak najbardziej tutaj liczy się czas działania. W każdym razie myślę, że porady z https://www.terapiapoznan.pl/psychoedukacja-dla-rodzin-osob-zaburzonych-psychicznie/ dla rodzin i bliskich są niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń