sobota, 29 listopada 2014

Sentencja :-)

Co myśli cukrzyk kiedy skaleczy się w palec?
-Hm, może by zmierzyć sobie cukier...?
Tak na marginesie, z moją cukrzycą nie jest tak źle. Wprowadziłem całkiem fajną dietę. Odchudzam się, pozbyłem się już 10kg i idę dalej. Zaczynałem od 98 więc jeszcze dyszkę muszę zrzucić. W efekcie średnie cukry, dwie godziny po posiłku mam w okolicy 100. Dzisiaj nawet po śniadaniu miałem 85. Kiedyś mój kolega cukrzyk powiedział mi, że cukrzyca uratowała mu życie, sporo prawdy w tym było.

5 komentarzy:

  1. Hej, gratuluję zrzucenia balastu! Trzymam kciuki ;) Ja też w tej chwili ważę ok 98 (20 za dużo). Może podesłałbyś jaką dietę stosujesz, może jakieś przepisy ?
    Pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, wysmażę jakiś pościk może wieczorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, co u Ciebie słychać? Dawno nic nie pisałeś. U mnie chyba coś się ruszyło, tzn. czuję totalny brak chęci napicia się. Wziąłem się również za dietę i ruch. Czuję się świetnie!
    Pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Paweł. Świetne wieści! Smażenie postu trochę się opóźnia. Zbieram myśli :-)
    U mnie wszystko do przodu.

    OdpowiedzUsuń